Op dinsdag 19 augustus 2025 stapten 15 dames van de Guldenroede Club op de fiets. Hierbij een verslag van secretaris Jolanda Zuijderduin:
“Er was een mooie fietstocht uitgezet.Na een welkom met een heerlijke kop koffie met appeltaart bij één van onze Clubleden gingen we richting de Reggestraat waar we vorig jaar Guldenroedes hebben geplant, actie Tegelwippen, waarin het draait om biodiversiteit en vergroening. (zie foto).
De fietsreis werd voortgezet richting Bad Nieuweschans. Daar stond een van onze leden klaar met een zakje fruit om ons aan te moedigen voor het volgende stuk, die ging naar Nieuw Statenzijl. Hier heb je een prachtig uitzicht over de Dollard. Even bijkomen wat eten en drinken en de tocht vervolgen langs de dijk via Hongerige Wolf naar Blauwe Stad.
Hier werden we ook welkom geheten bij één van onze Club leden om te genieten van lekkere hapjes, drankjes en na genieten van onze fietstocht.De twee leden die niet mee fietsten waren ook gearriveerd en konden we ons fietsavontuur delen, mooi landschap, prachtig weer, fijne gesprekken, ja , ja, wel 46 km hoor !
Ons motto: Vriendschap en Verbinding ook buiten onze vaste Clubavonden hebben we op deze dag met elkaar kunnen beleven.”


