Harry (80) en Magda (78) Wagenmans ontvingen op 29 september 2025 een koninklijke onderscheiding uit handen van burgemeester Heerts van Apeldoorn. Beiden zijn benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau. Het echtpaar kreeg deze onderscheiding o.a. voor hun decennialange vrijwilligerswerk bij de loges van Odd Fellows Apeldoorn. Daarnaast zijn ze ook al jaren actief voor het Hospice Apeldoorn.
Het echtpaar is al zeer lang betrokken bij Odd Fellows Apeldoorn. De heer Wagenmans is al 30 jaar lid van de Zeven Sterren Loge, waar hij allerlei praktische klusjes voor zijn rekening neemt.
Mevrouw Wagenmans is al 40 jaar lid van de Daphne Rebekkahloge. Door de jaren heen droeg ze onder meer bij aan tal van culturele en andere activiteiten en vervulde ze diverse bestuursfuncties. Binnen Odd Fellows spelen ze een sleutelrol als ondersteuners en verbinders.
Bron: Apeldoorn.nl
Foto: Hospice Apeldoorn

